Oykununannes Slm kızlar kızım 7 buçuk aylık kafasının arkasını çarptı ağladı çok şişlik morarma olmadı gözlemlerim hareketleri falan çok normal 2 saat uyutmadim birşey olurmu ya
dilanbartos Oykununannes bir kere ben de kafasını çok fena vurdum çocuğumun. Benim hatam olduğu İçin asla kendimi affetmeyeceğim. Çok şükür bir şey olmadı.
Oykununannes Janss ekstra bir farklılık gozlemlemedim şişme ya da morarma da olmadı gece uyandırır bakarım yinede içimi rahatlattı iz kizlar Allah razı olsun
Mervee1 Oykununannes inş bişey yoktur zaten iki saat oldu normal diyorsun huzursuzluk yapmayıp uyuduysa içimi ferah tut
Janss Oykununannes 😌 İlk ayaklanmaya başladıklarında da düşüyorlar,vuruyorlar 😌 Ben artık kask takacağım öyle güzel düşüyor 😌
Oykununannes Janss kask bende düşünüyorum gülüyor insanlar bana 😂 ama çok doğru olduğunu düşünüyorum cnm
Oykununannes Mervee1 evet cnm emdi ve uyudu dayanamadı. Demin seslendim hemen gözünü açtı derin değildi uykusu korktum çok ya
dilanbartos Oykununannes aminnn inşallah en büyük duamız bu. Siz de üzülmeyin olan olmuş biten bitmiş.
Mervee1 Oykununannes benim de basıma gelmişti uyuya kalmıştım ayağımdaydı yataktan düşmüştü ay aklıma geldi 🤦♀️ Suan 4 yasında tabi o zmnlar bu uygulama yoktu olsa bende yazardım herlde 😁😁
Oykununannes Mervee1 hemen yazdim tecrübeli annelerden yardım amaçlı. Allah razı olsun sizde yazdiniz bir nebze olsun rahatladım uyumam ben şimdi sabaha kadar panik atagim costu şuanda en son bacaklarım titriyordu
Mervee1 Oykununannes uyu bence dinlen telefonun istersen saatini kur arada kontrol et sen uykusuz olursan daha da stresli olursun canım çok geçmiş olsun tekrar .
Oykununannes Mervee1 teşekkürler ilgilendiğiniz için gerçekten Allah razı olsun dediğiniz gibi yapmicam tekrardan teşekkür ederim 🙏