aysegul_67 Kızlar hamileyim yeni ikinciye. İlk bebeğimi emziriyorum doktor sıkıntı yok emzirebilirsin dedi ama büyükler diyorki erkek çocuğunun hamileyken emmesi iyi değil hasta olur diyorlar Ne yapsam bilemedim
Badem aysegul_67 peki bu durumun çocuğun erkek olması ile alakası neymiş? Doktorunuz onay verdi ise emzirebilirsiniz bebek doğana kadar hatta ikisini birlikte bile emzirebilirsiniz. Ben karnımdaki bebeğim 7 aylik olana kadar emzirmistim. Sonrasında kasilmam olmuştu erkek doğum riskim olduğu için kesmiştim
Tugcerylmzkerem aysegul_67 erkek cocukla alakası yok lakin hormonlardan dolayi sutun tadi degisiyor ve bir muddet sonra kendi birakiyor benimki oyle oldu
NorthLight aysegul_67 doktorunuz ne diyorsa onu uygulayın, hamileyken emzirilir hatta 2.bebek doğunca ikisi birden emzirilebilir buna tandem emzirme denir araştırın bence,👌
zeyneps034 aysegul_67 benimde ilk bebeğim 10 aylık 2.ye hamileyim kendisi bırakana kadar ya da ben kendimi iyi hissedene kadar emzirmeyi düşünüyorum
aysegul_67 Badem bende 1 2 ay emzirir bırakırım olmazsa memeye çok fazla düşkün nasıl yapıcam bilmiyorum
Yunusemreveannesi aysegul_67 bende karninizdaki 6ci aya gelene kadar emzire bilirsiniz diye duymustum doktorunuza bi tanisin o sorun gormesse devam edin b3nce karninzdaki bebeginde gelisimiyle alakali bi durum