18 ve 3 aylık 2 tAne kız evladım var. Küçük olan 6 aylık oluna kadar idare edip daha sonra çalışmayı düşünüyorum yani açıkcası mecburen iş bulup çalışmam gerekiyor. Çocuklarıma bakıcak kimse olmadığı için bu kısım beni düşündürüyor. Bakıcı tutsam ikisi ile ilgilenemicek tamam ben bir anne olarak ilgileniyor her türlü zorluğun altından kalkıyorum ama bakıcı dayanmaz diye düşünüyorum. Büyük kızımı kreşe verip küçük için bakıcı mı tutsam diyorum. Tabi bunu yapabilmem için devletin kreş desteğinden yararlanıp bakıcı parasını kendim öderim diye düşündüm. Siz çalışan annenler kayınvalide anne dışında benim gibi olan varsa bana fikir verebilir mi????
bu arada kayınvalidem var avrupa yakasında oturuyor biz anadolu yakasında avrupa yakasına taşınmayı düşündük ama kiralar çok pahalo 2-2,5 dan aşağı kira yok keza kayımvalidem ikisine bakamıcak büyük olan gene kreşe küçük olana bakarım diyor ama bakabilirmi bilemiyorum tabi. Bu gün bir taşınmada 5 binden aşağı değil. Nasıl yapcam ne yapsam bilemedim