Kolik ve çılgın Bebişim, 8ay 10 günlüğüz şuan.. İlk başlarda çarşafta sallıyordum, sonra beşiğe sonra ayağa transfer oldu. Sallamayı da bıraktırayım dedim, nerden bıraktırdım o kadar pişman oldum ki uyku saatlerimiz kriz eşliğinde geçiyor kızımı hiç bu kadar ağlatmadım, ağlatmıyorumda ama ne ayağımda uyuyor ne göğsümde ne başka bir şekilde, kendi kendine de uyuyamadığı için çıldırıyor uykudan. Şimdi napıcam ya başka bi uyutma şekli mi var, emeklediği için kaçıp gidiyor kafayı yeme noktasına geldim 1aydır uyku uyumadığı için gündüzleri de çok aksi. Bu bir imdat çağrısıdır! 🥴