Mrvuraz ayyy ne kötü günlerdi ya 😒 annem bi hafta yanımdaydı o gidince bende boşluğa düştüm kaynanam vardı yanımda ama bi faydası yoktu gece gelip gelip çocuk napıyo diye yatak odama güm diye girerdi o salonda yatıyodu. Gece tuvalete kalkıyodum hemen çocuk mu uyandı derdi sabahları eşim işe giderdi oda uyanırdı gelip odama yatağıma oturup emzirmemi izlerdi sütün yetiyo mu doyuyo mu derdi hep annemi arıyodum. Annem cocuğumla ilgilenirken yanımda dururdu asla karışmazdı ki o gittiğinde alışıyım diye ama kaynanam sürekli çocuğu sarma peşindeydi yok üşür yok aç yok uyumaz vs vs akşam olunca ayrı hüzün çökerdi hep annemi aradım