Celoobaba canım ben lohusalık döneminde çok çektim eşim yardim etmiyor diye üstelik gaz problemimiz var di gece gündüz uyumuyordu eşime kızıp yeri geldi çocuğuma bakmadım bile zorla alıyordum emzirmeye. Ama sonradan şunu anladim ki evet tek başımıza yapmadık biz ama onun için de bakmıyoruz. Ben de suan tek başıma bakıyorum bebeğime babamiz çok nadir ilgileniyor . Annelik öyle bir şey ki bebegimle vakit geçirdiğim her saniye çok değerli eşim olsa da olmasa da o benim bizim yavrumuz sonuçta. Allaha bin şükür ki rabbim size evlat vermiş bir çok insan anne olmak için bir çok şey yapmaya razı. Kötü amaçla söylemedim lütfen yanlış anlamayın