Youtubeden takip ettiğim doktorlar bebeğin 6. Ayında desteksiz oturması gerektiğini söylüyor ama çevremiz 5 6 ayda destekli oturtmamız gerektiğini söylüyor velhasıl bende şu meşhur eğesi batar sözünden korkup bebeğimi 5 de destekli oturtmaya başladım şimdi 7. Aya az kaldı ve pişmanım bebeğimden sonra doğan çocukların oturduğunu görüyorum bizimki 5 10 saniye sonra hop düşüyor 🤭 sizin öneriniz var mı? Zamanlama konusunda düşünceleriniz neler?