Kızlar 1. Ay aşıdan sonra bebekleri ne zaman yıkadınız bize 48 saat dedi ama 🤷♀️
Hazal11 2 gün yıkamamıştım diye hatırlıyorum🍀
Hazal11 Allah Allah bana yıkayabilirsin demişti hemşire ☺️
Hazal11 hemen yıkanıyor sorun yok. O dediğiniz verem aşısı için.
Hazal11 aşıyı olduğumuz gün yıkama demişti sadece ertesi günü yikadim
2 gün sonra yıkadım canım
zeynepduha evet 48 saat dedi bana 😳
asliuyar yaaa çocuk sıcaktan mahvoldu yıkasam mı acaba 🤷♀️
Hazal11 silme banyo yaptırın dicem ama. Ben ertesi gün yıkamıştım.