tugceninegesi Emziren anneler vuruluyor vurulan var mı acaba bana aşı çıkmış emzirdiğim için bi sormak istedim vurulan var mı diye
coraplarheptek tugceninegesi sağlıkçı olduğum için doğumdan iki hafta sonra zorunlu vurulmuştum ama bir sorun olmadı ikinci dozu vurulacagim pazar günü 🌸