Meyra12 Canım bende aynı şeyi yaşadım aradılar hastaneye git kan ver dediler ağlayarak gittim doktorum korkma ilk test yüksek çıkabilir dedi yanılmış olabilirler dedi tekrar kolundan aldılar bu defa üç saat sonra aradılar normal dediler hatta kan alan kız ilk kanı kağıtta gönderiyoruz o yğzden yüksek çıkıyor bunu şırıngayla tüple göndericez bu düzgün çıkar dedi ve şükür öyle oldu