Arkadaşlar selamlar . Ablam 2 gün önce bıontech aşısı oldu. Dün çok ağrısı oldu aynı kovit gibi dedi
Hatta. ( kasım ayında covit geçirmişti bu arada)
bugün bana reglinin geciktiğini yazmış , test aldık ve çift çizgi, Hamile .
aşı olduğunda Hamile olduğunu bilmiyordu . Henüz hastaneye gitmedi doktoruna da soramadı Haliyle ama sizce bir zararı olmuş mudur? Başına böyle bir şey gelen var mı? ( daha öncesinde aşı yaptırAnlr arasınd)
şu an çok üzgün ya bebeğe bir zarar geldiyse diye. Ben de teselli ediyorum Allah’ın izniyle bir şey olmaz diyorum ama işim içim yiyor açıkçası