ANNEBALIIII Kızlar bebeğim 5 aylık idrarı çok kokuyor. Antibiyotik kullanmış gibi. Böyle bir şy yaşayan var mı?
Zekimurendebizigorecekmi ANNEBALIIII Kızımında ara ara kokar ben o zaman daha fazla sıvı aldırmaya çalışırım hafifler .. sizin ki küçük ama belki dr nuza danışıp azıcık su verebilirsiniz malum havalar çok sıcak ve hızlı şekilde sıvı kaybediyor bebekler
DuyguElahmet ANNEBALIIII benim kizminda kokuyor idrar tahlili yaptırmıştım temiz çıkmıştı ama kokuyor kokusunu sevdiğim 😀
_prens_prenses_annesi ANNEBALIIII canim doktoruna sorup su verebilirsin belki su kaybediyirdur bilemeyiz..havalar sicsk gidiyir ..biz dayanamiyoruz sen bilirsin yine ama
ANNEBALIIII Zekimurendebizigorecekmi evt vermk istiyorum çünkü bayağı ısındı hava. Biz bile dayanamıyoruz ama anne sütünde de su vr bilemedim
BurcuBrc ANNEBALIIII benim kızımda da oldu idrar ve idrar kültürü verdik çok şükür enfeksiyon çıkmadı ara ara oluyor Molfix kullanıyorum püre&soft ondada hafif koku oluyor
ANNEBALIIII yusuff_ oğlumun da dişi kaşınıyor gliba eli hep ağızda. Hatta ne bulsa ağzına götürüyor. Damakları ile çiğniyor resmn
BurcuBrc ANNEBALIIII 3.5 aylık benimki de 3. Ay başında olmusti koku damaklar hazırlanıyor sanırım kasiyordu geveliyordu salyada arttı dişten olabilir
BurcuBrc ANNEBALIIII bı koklayın bezi molfiz kokuyor biraz cisle daha beter kokuyor ama dediğiniz gibi ara ara antibiyotik kokusu gibi oluyor belki de usuruyorlar enfeksiyon olsa ateş olur . İdrar da verdik Allah’a şükür çıkmadı birsey
mavisimmm20 ANNEBALIIII enfeksiyon olabilir illa ateş olmasına gerek yok benim doğduğundan beri oluyor kızım ama ateş hiç cikmadi belirtiler bazen kokulu idrar az idrar huzursuzluk iştahsızlık şeklinde oluyor bizim
Fadikfs ANNEBALIIII biz yaşamıştık enfeksiyon çıkmıştı antibiyotik şurup kullandık evdekilere kalsa büyüyo ondan değişiyor kokusu diye beklettiler beni ama götürdüm en sonunda ihmal etmeyin sizde