Ya kızlar oğlum birsey isteyince ciglik atıyor ama öyle böyle değil. Pespese kucak isteyince de öyle. Gece uyanıyor ciglikla emiyor uyuyor yine çığlık atarak uyanıyor hep böyle ya korkuyorum valla niye böyle yapıyo bende bazen kendimi kaybedip bagriyorum ona sonra pişman oluyorum 😔8 buçuk aylık bu arada