21 aylık bir kızım var doğumdan sonra adetim hep düzenliydi hatta bir kaç gün erken olurdum hep en fazla 2gün geciktiği olmuştur.ama bu ay 7 gün geçti hala olmadım dün kan testi verdim sonuç 1.20 çıktı kafam çok karıştı. Hamilelik planladığımız bir durumda değil 🤭 benimle aynı durumu yaşayan var mı acaba