Minikellerim Merhaba arkadaşlar bugün sünnet olduk taburcu da olduk doktor bize krem falan vermedi kantaron yağı sürün dedi çocuk çıldırdı resmen. Krem kullananlar var mi iyi gelen?
Bebegimm1 Minikellerim fucicort ve dolven vermisti bunları kullanmami soyledi nasil ilac yazmaz anlamadim kantaron yagi ni ben pisik oldugunda bir kere sürdüm mahvetti poposunu
Mom095 Minikellerim bizde krem kullanmadık. Sadece ilk 5 gün antiseptik sprey kullandık. Sonrada kantaron yağına devam ettik.