zeynepduha 64 günlük olduk şükür yeni yeni uyku düzeni oturuyor o uyurken hemen duş alıyorum yemek yiyorum önceden gündüz uykusu yoktu sabah onu doyurduktan sonra dönencesini izlerken 6 da falan kahvaltı yapıyorum acelece 5-10 dk sonra geliyorum tekrar uykusu gelmiş oluyor pışpışlıyorum uyuyor 1-2 saat kadar bende onunla uyuyorum sonra maraton başlıyor 😂 ama ben kanguru aldım onunla ev süpürüyorum 40 ı çıktıktan sonra kanguru ile süpürüyorum evi ben süpürürken uyuyakalıyor kangurudan yavaşça çıkarıyorum bu saatlerde tekrar uyuyor çok şükür 🙏🏼 akşamda 9da sallamadan kendi uykusu geliyor uyuyor uyku düzeni yapmaya başladık sadece gündüz uykusunda sallama yada kucakta uyutma yapıyorum ama tam dalmadan bırakıyorum şimdi kendi kendine uyudu hatta ben yemek yerken çok şaşırdım😅 inşallah uyanmaz🙏🏼🙂 sabah da aşı oldu hatta 3 yerinden öyle çok bi ağlaması yok ama ağlarken kucakta dolaşmak istiyor başka bi sorunu da olmadı şükür😍