Ah ah 39 günlüğüz. Sarılıkla mı uğraşmadık , fototerapiye mi girmedik, sütümüz mü kesilmedi, çocuğa mı bakıp bakıp ağlamadık… ilk hafta ben bu çocuğa bakamayacağım ölecek sanırım diye ağlıyordum. Lohusalık bambaşka. Şimdi tam anlaşmaya başladık atak haftası araya girdi. Bir de mama derdi var. Böyle böyle büyüyeceğiz sanırım…