Bebeğim dün 3 ayı doldurdu 4 e girdik ama çok huzursuz 2 saate 90 cc mama içiyoduk(emmiyor) şimdi pnu bile zar zor bazen 60 70 içiyor dün dr gittik bu ay kiloda az almış dedi 2 dişi kabarmaya başlamış ondan olabilir dedi mama azalmasıda ondan olabilr mi ? Bu durumu yaşayan varmı ?