nicu Herkese merhaba güzel anneler 🙋🏻♀️ Temmuz’un 15’inden itibaren bayram sonuna kadar tatil planladık. 23 aylık oğlum ilk defa denize girecek çok heyecanlıyım😬 Kara tatili defalarca yaptık ama deniz onun için bir ilk olacak ve şimdiden ihtiyaç listesi oluşturmaya başladım bilee💃🏻 Evet başlıktanda anlaşıldığı üzere mayo bebek bezi kullanan anneler hangi markadan memnun kaldılar, hangi marka sızıntı ve şişlik gibi sorunlar oluşturmadı bir de 13-14 kilo bir bebek için hangi markada hangi beden rahat olur deneyimli anneler cevap verirse çok sevinirim 🥰🥰
Zumra_ nicu primanın mayo bezini aldım memnun kaldık paketin yarısı duruyor hala öyle dolu dolu çiş yapmadı suyun içinde kızım 😊 3 4 beden aldım yalnız 🙈
VERA19 nicu Geçen yıl Prima mayo bez kullandım,memnun kaldım.Bu yıl Huggies aldım ondanda Memnunum🤌🏻 13 kilo benim kızımda.6 numara kullanıyoruz🤗
nicu Zumra_ primanın normal bezini kullanıyoruz memnunum riske girmeden prima mı aldam huggies mi alsam karar veremedim 😬
OzlemAlisa nicu mayo bezin genel mantigi ayni cisi tutmuyor, kakayı tutuyor, dışardan suyu engelliyor. Sleepy guzel bu anlamda, kızım 10 kilo 5 aldim hafif büyük, size 6 uygun olabilir
Zumra_ nicu bende premium care kullanıyorum bi delilik edip sleepy geçtim çocuğumu pişikten kurtaramadım prima mayo bez hem fiyat olarakta çok çok uygun 👍
SeverusSnape nicu geçen sene 1 yaşındayken almıştım. 3-4 numara almışım. 7-15 kg arası uygunmuş bedeni. :)
1balAnnesi nicu geçen sene girmişti oğlum tam 1 yaşındaydı. Sleepy ve Prima almıştım ama ben sleepy i daha çok beğendim. Ama primada kötü değil ikisinden de fazlasıyla arttı bu yaz da kullanacağız inşallah☺️