Arkadaşlar oğlum 13 aylık yürüyor bu son bir haftadır falan aşırı derecede sık düşmeye başladı beş dakka yanımdan ayırmam evde köşe kenar tehlikeli ne varsa önlem aldım tehlikeli birşey bırakmadım ama herşeye rağmen bir şekilde kafasını morartmayı başarıyor. Artık paranoyak oldum tuvalete gitmeye korkuyorum düşecek diye. Bir morluğu geçmeden aynı yeri tekrar morartıyor. Yeni yürüyor normaldir diyemiyorum artık çünkü bomboş yatakta yatarken bile gelip dirseğime kafasını çarpıyor o derece artık. Nolur akıl verin bana ne yapmalıyım