Merhaba Sevgili Anneler size bir sorum olacak 1 yaşında kızım var uyurken sürekli emzik kullanıyor ve emziksiz uykuya dalamıyor uykuya dalınca ağzından çekiyorum öyle uyusun diye ama artık emziği bıraktırmayı düşünüyorum acaba sizin deneyip başarılı olduğunuz emzik bırakma konusunda fikirleriniz var mı teşekkür ederim herkese sağlıklı günler dilerim ☺️