Gizgiiiz ama bıyıklarımızı ağda veya iple alıyoruz tutupta usrurayla almıyoruz aradaki fark bu işte jiletle bacağını al sert ve köklü çıkar o elindeki kaş usturasıda o şekil olucak çok kızıyorum bilinçsiz birseyi kullananlara cildinize yazık ediyosunuz siz bilirsiniz yinede