Anneler burada emzirme ile ilgili baya gönderim var hala da uğraşıyorum sütüm yeterli değil mama da veriyorum. bebeğim 4 ay 22 günlük 2. Ayın bitiminden itibaren meme reddi oldu ve çok uğraştım bunun için. Emziği bıraktım. Uzun süre alıştırma bardağı kullandım. Yine de olmadı. Eskiden emzirmek istediğimde ağlıyordu şimdi alıyor ama sakince kafayı çeviriyor bir süre sonra. Ben de ısrar etmiyorum. Bu arada sağım yapmanın tazyik oluşturduğunu düşünüyorum. Emerken yutkundukça sinirleniyor ve kafayı atıyor çünkü.
Sorun şu ki belki emmeye zamanla alışır diye uyurken emzirip bir yandan gezerek sallayarak uyutmaya alıştırdım. Şimdi de bu olmadan uyuyamıyor. İlla emerek uyuyacak. Ama onda da bazen sakin değil. Sinirleniyor her an kafasını çeviriyor. Koşturmaca ile çok yoruluyorum terliyorum ve emmeye de geri alışmadı yani :( uykudan uyanırken emiyor hatta istiyor heyecanlanıyor ama uyanıkken istemiyor. şimdi ben ne yapayım diyorum çok yoruldum başka şekilde uyutmaya alıştırıp emzirme serüvenime son mu vermeliyim. Yoksa direnmeli miyim bu şekilde emmeye devam mı etmeli ? Uzun oldu ama çok zordayım 😩