Bende geçen ay yaptım konyadan İstanbula gittik geldik 1ay bile olmadı. Giderken sorun olmadı dönüşte biraz huysuzluk oldu sebebi de hava değişikliginden büyük abdest yapamadı ondan diye düşünüyoruz ama ciddi aşırı zor değildi. Zaten millet oturunca ortada boş yerde kucakta da gezdirirsiniz sorun olmaz sevdiği oyuncakları alın benim oğlum 8 8bucuk aylıkti sorun yaşamadık.