tosbikannesiii Yaa bi sorun var giremiyorum uygulamaya Wi-Fi olan yerde giriyo kendi internetimle açılmıyor neden acaba bu sorunu neden yaşıyorum 1 haftadır
Sibls tosbikannesiii bende uygulamaya giremiyorsan nasıl post açtın diye soracaktım 😂inşallah moderatör ler bilgi verir
VERA19 tosbikannesiii Bazen bu sorun yaşanabiliyor.1-2 gün daha deneyip sonrasında bizi bilgilendirebilir misiniz?💕
Sibls tosbikannesiii telefonladan kids uygulamasını kapatmış olabilir misin ? Kendi internetinden uygulamaları yönetebilirsin çünkü
tosbikannesiii VERA19 1 haftadıe böyle zaten geçen yine Wi-Fi ile girdi mobille giremedim şiödi yine aynı oldu