Mutluuuumandalina Kızlar aşı sonrası ateş veya başka yan etki oldu mu maalesef aşısından hemen sonra yolculuk yapacak bebeğim bir sorun olur mu diye tedirginim 😔
Aydanurr123 Rotavirüs aşısı iğne şeklinde vurulmuyor canım ağızdan damla olarak veriliyor sorun olmaz biz iki doz vurulduk hiç bir sıkıntı yaşamadık🙂 Mutluuuumandalina
Es-Es123 Mutluuuumandalina bizde pazartesi rota ve menenjit aşısı olduk. Ateş vs olmadı. Doktorlar %50 olur %50 olmaz diyor. Yani o belli olmuyor. Yanınızda her ihtimale karşı ateş ölçer ve calpol bulundurun 🙏🏼
Mavilimonn Mutluuuumandalina bugün olduk sadece uyumak ve emmek istiyor onun haricinde hemşiremiz her bez değişiminde mutlaka el yıkayın ishal olursada normal dedi ateş çıkarsa 6 saatte bir ateş düşürücü kullanabiliyoruz
Mavilimonn Mutluuuumandalina ilk doz 3aylıkken 2.doz 5aylıkken yapılacak ben rotarix aldım ikinci dozu da rotarix olacak aşıdan önce calpol yada parol yazdırabilirsiniz aile hekimine birde benimkini hıçkırık tuttu hıçkırık geçince yaptık