Hanife1920 biz de uzamış sarılık yaşadık üç aylıkken geçti sarılığımız. Kan uyuşmazlığı yoktu bizde de. Detaylı tüm testleri yapıldı kan alındı bir çok değere bakıldı. Şehir hastanesinde yaptırmıştım testlerini on gün sonra çıkmıştı sonuçlar, temizdi her şeyimiz. Doktorum anne sütü sarılığı demişti bize. İlk ay iki saatte bir uyandırdım daha sonrasında uyandırmadım çünkü iki saatte bir uyanan bir bebekti zaten.