Mom9870 canım ben bugün sinovac oldum . Doktorumuz fark etmeyeceğini söyledi . Emziren bir arkadaşım sinovac ölü virüs biontec canlı ben o yüzden yan etkiler Farklı olabilir diye sinovac oldum dedi . Eşim de sinovac olmuştu onda baş ağrısı yaptı biraz yorgunlukla . Bende o yüzden sinovac tercih ettim . 6 saat oldu olalı hiç bir yan etki görmedim . Belki fikir olur şimdiden hayırlı olsun 😊