inci_34 Hanımlar ; Doğuma giderken hastanede istiyorlar diye sma. 800 gram mama aldık ama istemediler bizde evde günde bir ölçek veriyoruz yada vermiyoruz doyduğunu hissedersek 23 gün oldu napayım şimdi dolu kutu buzdolabında sakladık hep
Tugbakivanc inci_34 hastanede mama istemiyorlar hiç duymadım doğrusu süresi dolmuş ya da dolmak üzere atmanız gerekiyor ihtiyacınız olmaz artık
Mom9870 Tugbakivanc Anne sütü gelmediği yada yetmediği zamanlar ebe yada hemşire gelip mama almalarını ister ki aç kalıp sarılık olmasın diye.
Dn123 inci_34 4 hafta içinde açıldıkça bitirilmesi gerekiyor. Ayrica buzdolabında degil dışarıda saklanması gerekiyor. Bizde ilk dogdugunda 2 olcek 3 olcek kulla niyorduk anne sütüyle beraber. 4 hafta dolduğunda mecbur atıyordum ben.
1bebekbiranne inci_34 açılan mamalar en az.1 ay içerisinde tüketilmeli aksi taktirde bebeğin midesini bozar zehirlenmesine sebep olabilir size bozulmuş gelmez ama bebeğe zararı olur 1 ay içersinde bitmeli
Evelynn inci_34 aslınd hastanede mama istemezler tam aksine kendi mamalarını kullanırlar. 3 hafta dayanır. 4. Haftaya uzatmamak bile gerekir. Birde buzdolabında neden saklıyorsun saklama koşulu normal dolaplarda. Buzdolabına koymaya gerek yok hatta hangi mama hatırlamadım ama buzdolabında saklamayın yazıyordu.
Baharbek Kutunun üstünde yazar açıldıktan sonra ne kadar zaman kullanılacağı kimi 3 kimi 4 hafta diyor bi bakın kutunun üstüne her mamada farklı yazıyor çünkü
antikoalababy inci_34 mama buzdolabında saklanmaz büyük ihtimal bozulmuştur zaten . Onun dışında süresi 20 gün uygun koşullarda saklarsanız asla buzdolabında saklanmaz
Hum34 Hastanede mama istendiğini ilk kez duydum. Benim doğum yaptığım hastanede arıyorduk, hazırlayıp getiriyorlardı. En fazla 4 hafta kullanılıyor mamalar.