Kızlar aylardır oğlumun dişi çıkacak diye bekliyoruz. Kulaklarını çekiştiriyodu kulak enfeksiyonu oldu. Zaten aylardır gece uykusu yok her 20dk yarım saate kalkar. Birkaç gün önce Eşim sağlık ocağındaki doktora sormus diş jeli vermiş. Onu zar zor sürdük ağznı açmıyor çünkü..Neyse bugun de baktımki diş eti kızarmıs alt taraf baya şişmiş. Acaba zedeledik mi sürelim derken. Yoksa dişmi patlycak. Eğer patlıycaksa kaç gün sürer tahmini?