Mom9870 AbsXxxl Normal kaka da sıvı ama ishal biraz daha su gibi oluyor, sıklığı da fazla günde 5 6 hatta 7 kere sulu kaka yapması gibi.
Durusu5 AbsXxxl eğer kaka bezden kaşıkla sıyrılacak gibiyse normaldir, toparlanmayacak gibi sıvıysa ishal diyebilirsiniz. Tvde bir doktoru dinlemiştim böyle anlatmıştı 🤷♀️
sevval_5481 Mom9870 canım benimki baze sıvı yapıyor ama günde en az 6 kere kakalı be alıyorum yinede ishal diyebilirmiyiz