2719 dün görüştüm ben 2 yaşında kızım sabah 7:30 da açıyorlarmış akşam 7 civarıydı sanırım kapanış günde 3 öğün yemek sabah kahvaltısı öğle yemeği ve atıştırmalık bir uyku yapıyorlar 10 tane bebeğe 4 öğretmen ve bir yardımcı var ingilizce öğretmenleri var 1500 dedi benim en büyük beklentim güvenilir olması kamera olsun biz izlemeyelim ama kafamızda bi soru işareti olursa bakabilelim bundan çekinmesinler ve kızımın severek gitmesi öğretmeni çok önemli açıkcası daha çok küçük akademik bir beklentim yok ama sevmesi benim için çok önemli o da öğretmeninden geçiyor gitmek istemeyen, gitmemek için ağlayan kızımı göndermem ( maaşım 3000 olacak ama kreş iyi olduğu için 1500 gözden çıkardım sevmeseydim çok pahalı gelirdi)