Kızlar Şanlıurfa’da yaşıyoruz. Sıcakları tahmin edebiliyorsunuzdur zaten burda insanlar ya balkonda yatar ya da klima altında yatarlar. Balkonumuz müsait değil uyumaya. Bı kaç gün içeride klimasız yattık oğlumun kaç defa gece üstünü değiştiriyordum su içinde kaliyodu ince giydirme rağmen terletmeyen şeyler altına sermeme rağmen. Dün gece klimayı açtık. Gece modunu açtık dereceyi aşağı indirdik oğlanı hasta etmesin diye aman aman soğuk değildi ama içerisi gayet iyiydi ben ve eşim nevresim orttuk ikimiz de hiç terlemedik sicaklamadik çok rahat uyuduk. Ama sabah kalktigimda oglumun sırtı ter içindeydi onun da üstünü ortmustum. Klimanin vurmadigi yere onu yatırdım ondan mıdır? Bu kadar terlemesi normal mi cidden? Bu arada oğlum 6 aylık