Kızlar merhaba;
Bebeğim 5 aylık. Artık yavaştan tadımlara başlamak istiyorum . Ne ile başlamalıyım neler önerirsiniz?
Bebeğim mama ile büyüyor. Birde bugün oioi nin meyve sebze püre emziğini sipariş ettim. Onunlada denerim diye düşünüyorum. Önerilerinizi bekliyorum teşekkür ederim.