Kuzenim oğlunu doktora götürmek istiyor bir kaç kez konuştuk 14 aylık bebeği hiç kelimesi yok gibi mamama bababam der bazen genelde bağırarak istediklerini belli eder su ister bağırırıp çığlık atar felan ismiyle sesleniriz hiç bakmıyor bize dönmüyor bizimle iletişim kurmuyor sadece annesiyle oyalanıyor o da gezdirme felan. Oturup bir oyuncağa bakmaz ilgilenmez telefondan video izliyor üzülüyorum haline ama kuzenim de başka türlü hiç durmuyor diyor yemek yerden bile video izliyor hipnoz olmuş gibi böyle bebeği olan var mıydı iletişim kurmaması anormal bir durum mu ?