Laden Annesirintugceuzun baktım ellerim titredikçe odak gidiyor. Bende güldüm çok. Eşim çekti gayet net çıktı. Problem sende diyor. Haklısın dedim😁
Ssumru Laden biz herhangi bir ayar yapmamıştık kamarası çok net ve güzel geçiyor acaba telefonda bir sorun mu var net çekmesi gerekiyor
gg00 Laden ben kendim değiştirdim ayarları video kaydı 4k,30 kare/sn ağır çekim de 1080p, 240 kare/sn ayarında deneye deneye bunu uygun buldum kendimce isterseniz bi de benimki gibi yapıp deneyin
Eymensmomm Laden vala kimi zaman banada öyle geliyor iPhone 11 sırf kamerası için aldım birde 😂yoksa yükselmezddim bu kadar
Eymensmomm Laden 😹😹neyse öğrendik bişeyler insanlar makinada n cekmiş gbi çekiyor ben hesap makinasından cekmişim gbi 😂
Bg212121zg Laden ayarların kalıcı olmadı için kamera ayarlarından onu yapın sonra parlaklığı yükseltin o yükseklikte kalınca sürekli ayarlamak zorunda olmazsınız