Elifcem benimki prematüre 30cm dogdu. Suan 4,5 aylık ve 39. Bana bile cok kücük ama kendi dogumuna göre cok iyi büyümüş ilk aylar 2 cm büyüme bekleriz diyorlsr. Bizimki bile suan persentilde yuzde 3 fln. Kız bebek üstelik ama doguöda boy kilo ve bas cevresi olaral persentilde bile yoktu. Simdi yeni tutturdu yuzde 3 ile 10 arasını 🙃