Kızlar bebeğim 41 günlük iç Anadoluda yaşıyoruz burda havalar iyice ısındı. Ben bebeğimi ince uzun kollu giydiriyorum ama hem isilik oldu hemde terliyor bazen. Kısa kol elbise veya şort tarzı giydirmek istiyorum ama cesaret edemiyorum hastalanır karnı ağrır felan diye. Sizce nezaman giydirmeliyim? Erken mi daha acaba 🤔