Ozgeilay kullandığın damlalar cok güzel, ama daha cok kücük oldugu için rahat gaz cıkaramıyor tahminim. Biz bile yeni yeni midemdeki gazı rahat cıkarıyoruz. Şimdi de bagırsaklarımızdaki gazla boğuşuyoruz. Bende biogaia ve zinco kullanıyorum. Sen de bütün yemeklerine kimyon at. Ne yersem yiyeyim hepsine koyuyorum. Günlük de 1 çay bardağı kimyon çayı içiyorum. Tavsiye ederim.
2 bucuk aylıgız suan ama dedigin gibi gece uykuları daha iyi. Gunduz ise daha huysuzdu. Daha 1 hafta önce iyi olmaya basladık. Zamanla geçiyor. Kendi kendine gaz cıkarmaya ögrenene kadar biraz sıkıntılı bir süreç