Livakaya29 evet kullanıyorum baya faydası oldu damlanın. Uyumak da çok etkili oluyor. Ben mamoplasti ameliyatı olmuştum. Ona bağladım artık. Emzirme danışmanından da destek aldık. O da siz yapılabikecek herşeyi yapmışsınız yapıyorsunuz da dedi. Bebeğin emmesi iyi değildi başta alt dudağı minicikti. Şimdi emiyor da çok güzel. Ama 3-5 ml süt geliyor devamı yok. İnşallah sizin yavrunuz da alır. Biraz kuzuların tatlı inadı oluyor ☺️