Livakaya29 Anneler başlıksa gördüğünüz gibi bu mamayı kullanan var mı aranızda nasıl bir mama kızıma alacağım kuzum 12 aylık gece maması olarak vereceğim memeden kestim
Mom0976 Livakaya29 hipp bisküvilerini severek kullanıyorum eminim maması da iyidir. Bilgim yok üstte kalsın🥰
covidondokuz nihanmelek bşsey sorcam bizde dunden beri aldık hipp kullanıyoruz normalde bebegm 2saatte bir 75 yerken hipp aldıgımdan beri 50 cc yiyo acaba neden doyuruculıgı falan mı fazla tokmu tutuyo bebegm 1 ay 17 günlük
Livakaya29 nihanmelek nihanmelek teşekkür ederim umarım kızım beğenir bir yaşında biberon hiç kullanmadık bu zamana kadar biberonla içmezse farklı bir yöntemle nasıl verebilirim acaba
nihanmelek covidondokuz bilmiyorum ki canım, aslında hipp daha çabuk sindiriliyor diye biliyorum ben. Doktorumuz öyle söylemişti daha çabuk acıktığını söylediğimizde. Aptamil denediğimde daha az içmişti ama gaz bombasına dönmüştü oğlum.
Memo_0103 covidondokuz covidondokuz biraz fazla vermiyor musunuz benim bebeğim 3 ay 22 günlük doktor 3 saatte 3 ölçek ver dedi bende evolviya kullanıyorum
covidondokuz nihanmelek bende aptamil kullandım kullanmaz olaydım keske sonra sma aldım oda kabız etti bizi simdi hipp onuda yemezse napacm bilmiyorum artık
Livakaya29 Annis-ogul teşekkür ederim umarım kızım beğenir bir yaşında biberon hiç kullanmadık bu zamana kadar biberonla içmezse farklı bir yöntemle nasıl verebilirim acaba
Livakaya29 covidondokuz bende Aptamil almayı düşünüyordum ama Eczanecim elinde olmadığını söyledi hipp organik mamayi önerdi tam 1 yaşında kızım umarım beğenir
Crnkse covidondokuz bebelac nutrikonfor dene benımde bebeğim öyleydi ne gazı oldu nede kabızı kaldı kilosuda bi cok bebeğe göre falza toplu bi bebek maması yaradı cok
Livakaya29 Mrvtpz biraz araştırma yaptım sanırım içinde arsenik bir madde varmış ne kadar doğru bilemiyorum suan tereddütte kaldım