Kolikbebe Bezin çiş yaptıgı yerde turuncu leke var kızlar nedir bu bilen varmı doktora gidecegim birazdan beslenmez zayıfladı hafif ateş ve kustu üşütmüş olabilirmi dün gece cok sıcaktı evin içide 😢
[silindi] Kolikbebe Vicudu susuz kadıgı zaman oluyor diyolar sanırım ama sen genede için rahat etsin diye doktora götür
ElifDuaninAnnesi Kolikbebe vücudu susuz kaldığı için oluyormuş bol bol su içirin bizimde öyle olmuştu. Ama yine de bi doktora gidin içiniz rahatlasın
Cancan-13-03 Kolikbebe bizde de 3-4 günlükken bezinde turuncu leke görmüştük susuz kaldığı için oldu iyi beslenmediğinde oluyor demişti ebe emzirdikçe geçmişti ama başka bir şikayetimiz yoktu bizim sadece leke vardı bezde
Busesla Çünkü bebekler gaitayla ve idrarla vücuttaki fazla bilirubini atıyorlar ondan turuncu lekelenmelwr oluyo
DurikoMom Kolikbebe su içirin bebeğinize günlük belli miktarınız olsun havalar ısındı susuz kalmasın 🌺
Kolikbebe Herkese çok teşekkür ederim idrar tahlili yapıldı sonuc bekliyoruz biraz ates var hala kustu bayada bugün suda mamada fazla içmiyo inşallah geçer suyun miktarını artırıcam iyicene