neslisah Merhaba bebeğim 6 aylık bundan 1 ay önce hem emiyor hem mama yiyiyordu diş çıkarma döneminde emmeyi bıraktı hala sütüm var ama emmiyor ağzına bile almıyor böyle başına gelişte emzirebilen var mı varsa nasıl emzirdiniz?
Janss neslisah Ayşe ebenin sayfasında görmüştüm . Sütyen sapına çok sevdiği bir oyuncağı asmayı deneyin . Sevdiği ek gıdalardan meme ucunuza biraz sürün . Büyümüşte artık , inşallah çözüm bulursunuz 😌
Lovely90 neslisah yavaş akış biberon verseydiniz keşke ne kullanıyorsunuz bilmiyorum ama belli ki hızlı akışlı biberona alışmış ağlata ağlata bırakırın bibrronu meme almasını istiyorsanız.. Yoksa hep sağıp vermek zorunda kalırsınız
Baloglum5222 Janss dış döneminde illa ki oluyor hatta dönem dönem hep oluyor sakin pes etmeyin unutturmayin memeyi sık sık deneyin derimm
neslisah Ya şeker sürdüm göğüs ucuma yine tutmadı biberonu nasıl bıraktırabilirim 7 Aydan sonra emzirme ek gıda devam etmek istiyorum
Baloglum5222 neslisah bence sık sık teklif edin canm illa dönem dönem oluyor bizde oyle oluyoduk ara ara su an 10 ayligiz şükür sıkıntı yok alıştık artk
Baloglum5222 neslisah hımmm. Umarım tekrar emer allah yardımcınız olsun. Benim de bebeğim biberon almıyor mesela artık