nurkal bende aynı stresi yaşamış ve doktora sormuştum. Doktorum; 3. Aydan sonra bebeğin emme gücü gelişir, süt kanalların da genişler demişti. O yüzden birkaç dakikada bebekler emip doyuyor, kanallar da geniş olduğundan göğüsler olduğundan çok daha yumuşak hatta boş görünebiliyor demişti. Yine de bez takibi yaptım her zamanki gibi en az 5-6 dolu bez alıyorum günlük çişli. Altına inerse doymuyordur zaten. Stres yapmayın ama yine de boool sıvı almayı unutmayın ❤️