minikaa Kızlar sol tarafta tam bacak ile genital bölgenin birleştiği yerde sert bir şişlik fark ettim. Bastırınca çok hafif sızlıyor öyle bir acısı yok ama endişe ettim neden olabilir bilgisi olan var mı?
Gulenes minikaa kessinlikle çıban olmuş yani apse benimde sık sık oluyor kendiliğinden geciyo çok ağrı yapıyor ama kilo sorunun var mı
Alyaninannesi_ minikaa iltihap olabilir canım. Bende de oluyor ara sıra temizliyorum brz uğraşıyorm tabi. Epilasyon veya ağda sebep olabilirmiş, farklı bseyse bi Dr a gösterin ☺️
Gulenes minikaa canım öncelikle kilo da sebep olabiliyor ben jiletle alıyorum mesela jilet yapıyor benimkini bide regl günlerinde olur öyle sen kendine göre bakarsın cildiyeye de gösterebilirsin bana lazer olmamı söyledi cildiye mesela
minikaa Gulenes ben de jiletle alıyorum genelde akşam baktım da ucunda beyaz bi nokta var iltihaplı sivilce sanırım 🤔
Alyaninannesi_ minikaa iltihaplıysa içini boşaltırsan olmaz daha. Birz canın acır ama güzelce sıkıp temizlenirse içi ağrısı da geçer rahatlarsın
Gulenes minikaa tekrarlayabilir belli olmaz benimki hep tekrarlıyor. Bence içini boşaltma iz kalıyor çünkü çok dayanamazsan boşalt.
minikaa Alyaninannesi_ Gulenes anladım peki kızlar çok teşekkür ederim ağrısı dayanamayacak duruma gelene kadar bekleyeyim geçmez artarsa patlatır güzelce sıkarım artık