Merhabalar Benim bebeğim 9günlük bir hafta yoğun bakımda kaldığı için orda mama verildi evet arada süt götürdüm ama maalesef yetmedi şimdi çok şükür taburcu oldu 🤲🏻Beslenme zamanı hem meme vermeye çalışıyorum hem de mama vermeye çalışıyorum.30cc mama yapıyorum çoğunda onu bile içmiyor benim gibi bebeği küçük olan var mı aranızda tecrübelerini paylaşırsa çok sevinirim nasıl besliyorsunuz bebeğinizin tamamen doyduğunu nasıl anlıyorsunuz🙏🙏