Kullanan var mı. Kısın ergopouch ve kidzee kullandım. 1-2 ay önce owli 0.2 tog patıklı aldım ama begenmedim. Terletecek gibi. Çok para vermek istemiyorum. Elimde sadece owli var ve yıkarken tulumsuz kalıyorum. Uygun fiyatlı 2-3 tane almak istiyorum ki devamlı yıkayıp yedekli olsun. Var mı kullanıp memnun kalan. Zıbınla vs ile sort ile yatınca uyku kalitesi düşüyor tulum karnını vs sıkmıyor uyku süresi arttıgı için istiyorum. Ankara yeni ısındı.