Kuzeybabyy Bugun kontrolümüz vardı beş aylığız. Menenjit aşısını zaten düşünüyordum ama doktor kağıda beş doz yazmış iki doz nimenrix üç dozda bexsero biraz araştırma yapınca tek dozda yaptıran var sadece bexsero yada nimenrixi yaptoranda var kafam çok karıştı 😰 siz hangisini yaptırdınız
Atamom16 Kuzeybabyy bizim doktorumuz 3 doz nimenrix 1 doz bexsero olarak planladı her doktorun değişiyor planlama şekli biz nimenrix 2 doz olduk 13. Ayda son doz nimenrix olacak daha sonra bexsero
Prensmoms Kuzeybabyy bizim doktor 3 doz bexero bir doz nimerix olarak plan yaptı ilkini geçen hafta olduk bexeroyu
Ultraslan40 Kuzeybabyy benbexseroyu yaptırdım ama sizce de dozları çok değil mi? Biz de 3 doz dedi ama kilosu ideal diye 2 dozu tek sefer de vuruldu. Yani 2 doz vurduk. Nimenrixte olacak ama ona da tek doz dedi doktorumuz,, anlamadım bu işi.
Atamom16 Kuzeybabyy yani bilmiyorum ama bizim doktorumuz bexsero ağır bir aşı o yüzden yaşından sonra tek doz öneriyorum ben dedi doktoruma güvendiğim içinde tek doz yaşından sonra yaptıracağım bizim 3,5,13 nimenrix 20. Ayda bexsero diye planladı
Mom095 Kuzeybabyy ikisinden de üçer doz olacak. Son dozlarımız kaldı. 3. Ayda başladık. 13. Ayda son dozları yapılacak inşallah
Ultraslan40 Kuzeybabyy bebeğiniz küçük olduğu için dozları bölmüş olabilir. Biz ilk aşıyı 9 ya da 10 aylıkken yaptırdık.
Ozzlemm34 Kuzeybabyy her doktor farklı söylüyor bizim doktorda 5 doz yazdı iki doz 7 ayda tek doz 9 ayda iki doz 13 ay şeklinde Bazı anneler doktorun söylediğine göre her doz için farklı ayda gitmiş bizim ki bir ayda çift doz yazmış💆♀️💁♀️
madambovary Kuzeybabyy bebeğin ayına göre değişiyor dozlar. Mesela nimenrixi 1 yaşından sonra yaptırırsanız tek doz oluyor ama bexsero yine 3 doz. 2 yaşından sonra bexsero 2 doza düşüyor.Bence geciktirmeden yaptırın.
Bebisveannis Kuzeybabyy merhaba, 9. ay başladık 3 doz Bexsero 1 doz nimenrix şeklinde planlamamız. Suan bir doz Bexsero kaldı