MasalsMommy işte test yapılmadı ama pozitiftim bütün belirtiler vardı dediğiniz gibi covit geçirenlerin sisteminde yazıyor ama ben geçirdiğim halde sisteme düşmediği için aşı olmam da bir sıkıntı olur mu onu bilemedim yarn hastanede danısacağm unutmazsam. ☺️