evlatkusum ben de hipp mamaya geçtiğimde kızımın poposu resmen kanlı gibi olmuştu.sudocrem mustela travazol fayda etmedi.sonra hemen doktora götürdüm mavi sulu bir karışım verdi 2 3 güne geçti. Ben de mamadan olduğunu düşünmüştüm.sonra arastirdigimda mama ve bez değiştirildiğinde bebegin vücudunun 1 hafta ila 2 hafta arası boyle bir tepki vermesi kabul edilebilirmis.bir doktorun sitesinde okumuştum. Yani ya dişimizi sıkıp o süreci atlatacakmisiz ya da eski düzene devam edecekmişiz